Never hesitate to smile

Jag överlevde hela helgen med alla jobbdagar! Men jag drog på mig en förkylning under fredagens arbetspass som fortfarande håller i sig, lagom till sommarlovet och allt. Typiskt min tur!

Sitter nu här i min säng efter en kort dag i skolan (som bestod av en franskalektion med världens sämsta film), en sväng hemma och sen en lång eftermiddag på stan med mamma. Men nu har jag fixat nya jeans, presenter och kläder till alla studentfiranden på fredag samt att jag sprang in på stadsbibilioteket och lånade en otroligt tjock bok. Ni ser ju på bilderna nedanför. 950 sidor med stipendiefonder! Vet att fler utbytesstudenter har använt sig av den, så jag tänkte se om jag kunde hitta några fonder som passar. Nu vet ni vad jag ska göra i sommar i alla fall! Biblioteket har tydligen en databas för stipendiefonder också så ska be bibliotikarien visa mig den någon dag i sommar.

Nu ska jag sätta på ett avsnitt av 90210. Ser att jag redan har fått några läsare, KUL! Fråga gärna om det är något ni undrar. Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0