Money, Money, Money....

....must be funny, in a rich man´s world!

Bytte två dagar med en tjej så hon tog en av mina helger i sommar, vilket gör att jag kan åka på GF!
Men det gör också att jag idag har klarat av ett av fyra arbetspass de här dagarna. Jobbar torsdag, fredag, lördag och söndag. Kul helg? Men det är så sjukt värt det när lönen kommer sen, har satt en summa som jag måste uppnå nu i sommar, och då är det bara jobba hårt som gäller. Och det är riktigt kul, ibland.

Är riktigt död just nu och tänkte dra mig mot duschen. Tänkte skriva ihop ett inlägg om intervjun med YFU i helgen, har ju inte berättat hur det gick än.


If your dreams don´t scare you, they probably aren´t big enough

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Vilken fin blogg du har! Har lagts till under favoriter! Jag funderar också på att åka nästa år:)

2012-06-10 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0