Fear is stupid, so are regrets

Känner mig riktigt duktig idag, har hunnit med en hel del.
Först jobbade jag större delen av dagen hos pappa. Det suger, men money,money. Det kommer vara så sjukt värt det i slutändan! Fixade betygen också och har mejlat iväg dem.

Har sedan gått med hunden, städat mitt rum och börjat tömma min bokhylla som jag ska måla och fixa till nu i sommar. Det får bli sommarlovsprojektet.
Sen har jag fixat till en spellista med låtar inför Gullbrannafestivalen 2012. Är så galet taggad, det kommer bli så sjuuukt bra! Hansam, Leeland, Steph Macleod, Jesus Loves Electro, Liquid Ham, Switchfoot osv osv. Tagget är på topp!

Nu tänkte jag sätta på senaste avsnittet av Pretty Little Liars (ja, jag är en serienöd. Följer alldeles för många egentligen!). Som sagt, fråga gärna om ni undrar något!

Bjuder på en av Switchfoots låtar, min favorit. Det är deras första gång i Sverige nu i sommar under GF, och det kommer bli så galet bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0