Martin is home!

Idag kom min käre vän Martin hem från sitt utbytesår i Denver, Colorado. Han har varit iväg med YFU, vilket är den organisationen jag sedan kommer åka med, och jag har under året bombat honom med frågor (det lär bli ännu mer nästa år när jag ska fylla i alla papper). Han har inte haft någon blogg, så det har varit svårt att följa honom under året. Därför är jag så otroligt taggad på att träffa honom och höra alla detaljer om hans år.
 
Om jag hade gjort delstatsval (vilket inte går med YFU, och jag hade inte velat göra det även om det gick) så hade Colorado varit mitt första val. Jag har aldrig varit i USA, och har ju därför aldrig besökt någon utav staterna. Men jag har av någon anledning fastnat för Colorado och dess underbara natur. Vi får se vart jag hamnar när det sedan är min tur.
 
Första bilden är från Denver, och den andra bilden är George Washington High School där Martin har gått under året.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0