Dödare än dödast

Känner mig helt död just nu. Det började med att jag skulle jobba 17-21, vilket sedan blev 22 och sedan 22,30. Det vart nämligen fotbollsmatch som gällde i Jönköping idag, och alla Hammarby supportrar skulle självklart äta innan de började köra hemåt. Så vi fick fyra bussar fyllda med fulla, flörtande fotbollssupportrar på jobbet,
samtidigt! Ni kan ju tänka er kaoset! Fast dom vart riktigt roliga, och otroligt dåliga på att flörta ;) Och den här övertiden gav härligt klirr i kassan som tacksamt tas emot.
 
Nu ska jag sova, för jag är som sagt DÖD. Tack vare den sista halvtimmens övertid missade jag sista bussen uppifrån A6, så pappa var tvungen att komma och hämta mig, vilket tog sin lilla tid. Men nu ska jag sova, har lite saker att fixa imorgon (idag) och sen blir det jobb igen på kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0