Mobiluppdatering

Slänger in en mobilblogg då det är min enda chans till uppdatering idag. Sitter just nu och tittar på film på franskan, men jag och franska går verkligen inte ihop. Haha är så sjukt dålig!!

Efter skolan ska jag upp till A6 och kolla lite julklappar och sen blir det jobb. Har fixat en julklapp en så länge, känns bra. Hoppas jag hinner hitta resten innan jobbet!

I morgon är jag helt ledig då min enda lektion är inställd, så sjukt gött! Ser fram emot en härlig dag hemma och bara slå in lite julklappar och ta det lugnt. Sen är det skolavslutning på fredag.

Vi hörs imon finingar!
Hoppas ni får en grym dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig! Jag och franska går inte heller ihop :/

2012-12-19 @ 11:05:57
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0