Julklappar

 
Här har ni alltså mina julklappar för 2012. Ber om ursäkt för det gulaktiga ljuset, bor man i källaren med fönster som är under uterummet är ljuset inte det bästa.
 
På bilden ser ni i alla fall
- Paradis ask
- Filmer
- Parfym - Beyonce Heat Rush
- Tofflor
- Body butter, hårinpackning och nagellack
- Underkläder och pyjamas (sjukt svårt ord att stava!)
- Morgonrock
- Boken The Last Song
 
Det här är alltså en del av det jag fick på julafton. Men det bästa ser ni inte på bild.
Det var nämligen så att min farmor och farfar hade fått ut pengar på en fond som de hade glömt bort att de hade. Då de inte kände att de behövde pengarna själva valde de att dela upp de på oss 7 kusiner.
Vill inte skriva ut hur mycket det är, men jag kommer i alla fall inte gå 15 000kr back vid sista räkningen som jag annars hade gjort. Kommer kunna hjälpa till att betala en del av flygbiljetterna också, och har jag tur kunna lägga pengar på en annan sak också. Måste dock fortsätta jobba fram tills jag åker. Men tack vare farmor och farfar har det stora pengaproblemet löst sig, och jag är så otroligt tacksam för den här gåvan!
 
Vad fick ni i julklapp? Vad blev favoriten?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0