Julbord numero 1

 
Lovade ju bättre uppdatering, så varför inte köra in lite bilder också? Är verkligen inte bra på att fotografera inomhus, och sen har jag bara fixat lite nivåer och kontraster, men det är bättre än inget. I USA kan ni förvänta er bilder i alla fall, för jag älskar att fota!
 
Idag var det i alla fall först adventsgudstjänst i kyrkan, där jag skötte media. Flera kompisar som var hemma i helgen från olika håll, så otroligt kul att träffa dom! Sen var det dags för julbord, en tradition som min pappa och några av hans kompisar har startat och som fortfarande håller i sig. Så vi är några familjer som träffas varje första advent. Äter, pratar, skrattar och spelar spel. Bra början på december!
 
Roligaste idag var nog dock att få veta att Lena, en av dem som var med (ej på bild), har varit iväg som utbytesstudent i USA! Känner inte den familjen så väl då vi bara träffar dem vid den här tiden en gång varje år, så visste inte det sedan innan. I Alabama vart hon i alla fall, och precis som jag åkte hon iväg mellan tvåan och trean. Även om det var typ tjugo år sedan hon var iväg så var det väldigt kul att höra hur hon hade haft det. Otroligt kul också att höra att hon fortfarande tycker att utbytesåret är en av de bästa sakerna hon har gjort, och att hon verkligen lärde sig otroligt mycket under året. Det är en sak att vara helt salig när man precis har kommit hem, men när man fortfarande tycker att det är otroligt bra efter tjugo år, då ÄR det verkligen otroligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0