I'm just a moment, so don't let me pass you by.

Dagen har som sagt gått åt till jobb. Och jobb blir det imorgon också, 11.30-18 är det som gäller. Men jag trivs faktiskt bättre och bättre på jobbet, antagligen för att man kommer in mer i det och lär känna medarbetarna bättre.
 
Igår hade jag rast samtidigt som Martin (min kompis som var iväg i USA förra året, känner honom sen innan och nu är vi på samma McDonalds) och jag frågade som vanligt ut honom om USA, haha gör alltid det när jag ser honom! Stackarn! Frågade i alla fall om hur länge han fick vänta mellan att han skickade in papprena och han fick placering, och han hade verkligen haft tur! Liksom jag åkte han med YFU, men han skickade in sina papper senare, tror det var typ i mars. Han behövde i alla fall bara vänta i två veckor innan han fick sin första placering som han valde att tacka nej till. Två veckor till fick han vänta, och sen fick han sin placering. En månad totalt alltså. Hoppas verkligen att jag har samma tur så jag slipper vänta tills typ juni!
 
Har haft en dålig kväll av lite olika anledningar som inte kommer komma upp här, så nu tänkte jag se några serieavsnitt innan jag ska sova.
Vi hörs imorgon finingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0