I said I never let you fall and I always meant it.

Får bli två cambilder då jag har lite bråttom! Ber om ursäkt för mitt efterblivna utseende!
 
Dagen har bestått av jobb, och så ser även lördagen och söndagen ut. Imorgon blir det 12-19 så i princip hela dagen.
 
Kom precis hem, hinner bara byta om och sen ska vi iväg till några vänner till familjen på spelkväll. Kommer bli paketlek, god mat och annat kul. Flera av familjerna vi umgås med ska dit, och det innebär också att en del av mina fina vänner kommer finnas där.
 
Nu måste jag sticka, hoppas ni har haft en grym dag!
Tycker förresten att ni är lite dåliga på att kommentera, vill gärna höra lite vad ni fick i julklapp och vad ni tycker om den nya designen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0