Honesty is the first chapter in the book of wisdom.

Har varit dåligt med citatrubriker det sista tycker jag, så vi kör en igen! 
 
Seg dag i skolan idag, som alltid på måndagar. Men snön och alla ljus gör faktiskt allt lite lättare. 
Provade i alla fall att mejla YFU idag igen, och fick svar direkt. Min mejl som krånglar igen alltså. Hur som helst så är jag KLAR med allt pappersarbete! Så gött! Så hoppas de skickar allt till USA snart, hon skulle höra av sig när de gör det. Så himla skönt att det är klart! Nu är det inget förräns visumsökandet drar igång, och om jag har fattat det rätt från alla utbytesbloggar jag har nördat de senaste åren så är det ganska jobbigt arbete till det. Men det är inte förräns i juni typ, så det är en bit kvar. 
 
 
Dåligt med USA bilder från weheartit också, så vi kör en sådan med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0