Don’t be pushed by your problems; be led by your dreams

Har haft en mysig julhelg med min fina släkt. Kan knappt fatta att jag inte kommer vara här och fira jul med dom nästa år, känns helt obegripligt.
 
Julafton spenderades här hemma, och vi började med en fika tillsammans med kusinerna. Efter det var det lunch med farmor, farfar, mormor och morfar. Sen var det julbön och på kvällen var det Elsie och mormor o morfar som var här. Idag var det middag hos mormor och morfar och sen upp till kusinerna på kvällen för att träffa dom och farmor och farfar. Har sån tur att jag har hela släkten här i samma lilla håla bortsett från min morbror med familj som befinner sig i Göteborg. Jag älskar att ha dom i närheten och kunna träffa dom ofta.
 
I morgon fyller farfar år så då blir det släktkalas. På förmiddagen ska jag och mamma till hundklubben så jag kan köra lite med Leo, var alldeles för längesen och vi ska tävla i januari.
 
Bilder från gårdagen samt julklappar osv ska jag försöka fixa i morgon kväll. Designen ska jag försöka få ordning på torsdag, sista lediga dagen innan tre dagar med jobb.
 
Hoppas att ni har haft en härlig julhelg med nära och kära.
Vi hörs i morgon finingar, nu ska jag titta på serier!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0