Dan före dopparedan

Imorgon är det julafton, har fortfarande lite svårt att greppa det! Julkänslan som jag brukar ha vid den här tiden har faktiskt inte riktigt smygit sig på än. Men det kommer nog ikväll när den där längtande känslan kommer. Jag får den fortfarande, även om man inte är lika liten längre! Det är något speciellt med julafton, det är helt klart min favorithögtid på året.
 
Hela huset är nu städat och all mat är i princip färdiglagad. Eftermiddagen tänkte vi mest ägna åt lite familjemys, slå in kolorna från igår, lacka lite julklappar osv. Sen ikväll ska vi iväg och träffa lite fina vänner till familjen, finaste Pao kommer vara där bland annat och så några yngre. Kommer nog bli mysigt.
Men innan dess ska jag gå en sväng på området med hunden. Älskar att gå en sväng på kvällen innan julafton och titta in i allas hus (ja, så creepy är jag). Se hur granen är klädd och allt är i ordning inför imorgon. Mysigt faktiskt.
 
Tänkte göra en ganska liten ändring i designen som kommer komma upp på jullovet. Ingen stor ändring, vill bara göra en liten ändring tills vi förhoppningsvis får våra studentprofiler snart. Har dessutom en hel del inlägg som ska upp nu på jullovet i samband med att vi som sagt förhoppningsvis snart får studentprofilerna. Så stay turned! Är ledig från jobb ända fram till fredag, så har tid att uppdatera!
 
Tänkte slänga in lite bilder senare idag, när det har mörknat lite ute och allt ser mysigare ut.
Hoppas ni har en härlig dag så hörs vi senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0