Big USA update!

Som rubriken säger, har en ganska härlig USA uppdatering på gång här faktiskt!
 
Fick ett mejl ifrån YFU igår med en hel del rolig information. Kul att det händer saker i alla fall, även om det nog kommer vara dött ett tag framåt nu.
Hur som helst:
 
> Onsdag nästa vecka (12/12) kommer mina papper skickas iväg till USA! Mina handlingar är kompletta, och detta innebär att de från och med nästa vecka kommer kunna börja leta familj till mig! Åh, jag är så sjukt GLAD och TAGGAD! 
> Helgen 14-16 juni är det förberedelseläger i Stockholm. Det är ett läger som YFU anordnar för alla studenter som ska iväg på utbyte. Ser otroligt mycket fram emot detta! Ska bli kul att träffa alla andra studenter som ska iväg på samma äventyr som en själv. Synd att det är den helgen bara, då jag har en massa kompisar som tar studenten den 14... 
> Vi kommer få visuminformation i maj (tänkte försöka få in ambassadbesöket när jag ändå är i Stockholm för lägret) och reseinformation (avresdatum och ankomstflygplats) får man när man får sin placering, om det är så att man ska till USA.    
 
Det är den informationen jag har för er just nu.
Har lite tankar jag vill dela med er, men det kommer i senare inlägg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter suuuper ju!!!

2012-12-07 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0