Some people feel the rain, others just get wet.

Idag var min sista dag på sommarlovet, och den dagen då alla nervösa 96or började gymnasiet. I morgon är det dags att komma tillbaka till skolan och alla rutiner igen, och det ska både bli skönt och fruktansvärt jobbigt. Nu i början kommer det att fungera, men i oktober kommer jag ha så himla mycket så det är inte sant.
Det kommer dessutom kännas konstigt att komma till skolan utan några 93or, men däremot en massa 96or. Kommer ihåg för ett år sedan, när det var jag som skulle börja ettan. Så nervös och taggad var jag, och så otroligt bra det har blivit! Är så glad att jag har ett år till framför mig med min klass innan jag åker till USA. För min klass är så sjukt bra!
För er som inte vet så går jag på Per Brahegymnasiet i Jönköping. Samhällsprogrammet inriktning medier, information och kommunikation. Trivs otroligt bra med både skolan och klassen! Så nu hoppas jag att det blir ett bra (om än fullspäckat) år, och sedan åker jag iväg på mitt livs äventyr. Så förhoppningsvis går det inte heller alltför långsamt!
 
Betalningen till YFU gick över idag, så nu är det bara att vänta på ett brev, ett mejl eller ett telefonsamtal som berättar om vad som ska hända nu. Det är ju nu i höst alla ansökningar börjar, och jag är så taggad på att få komma igång!
 
Här har ni en bild på en del av min fina skola. Den blir 100 år nu 2013, och det går ca 1500 elever på skolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0