My thoughts were so loud I couldn't hear myself.

Jobbade över igår, och var därför helt död när jag kom hem. Därav ingen bloggning! Åkte hemifrån klockan 7 på morgonen och kom hem kvart över 11 på kvällen. Hade då gått i skola, varit på biblioteket samt jobbat 17-22.20. Utan rast dessutom. Så jag var lagom trött när jag kom hem. Idag var det skola som vanligt, slutade halv 5 och var lite lagom seg när jag kom hem. Hade första mediaproduktionen idag, första perioden är foto och jag tror att det kan bli riktigt bra! Nu har jag precis skrivit klart en uppsats om rasism på franska som vi fick igår och som är tills i morgon. Tack Agneta, jag gillar dig också! Franska är typ det ända ämnet i skolan jag inte kan ta seriöst, är så fruktansvärt dålig på det!
 
Tänkte ta och sätta ihop ett inlägg om hur det går med stipendiearbetet, så det kommer upp alldeles strax! Tänkte bara påminna er om att även om inte jag bloggar så finns det en länklista i min meny där ni hittar flera andra grymma bloggar! Tänkte ta och öka på listan lite när jag hinner så det finns ännu fler.
 
Paris. En stad jag ska besöka någon gång, trots bristen på franskakunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0