If being yourself is not enough then they are not worth it.

Jobbade idag mitt sista pass för den här sommaren. Om det känns bra?? OH JA!!!
Nu är det två dagar ledigt innan skolan börjar igen. Och jobbet ska jag inte tillbaka till förräns på söndag.
 
Känner dock att jag har en ordentlig förkylning på gång, brukar hända med jämna mellanrum. Jag hinner precis bli frisk och komma igång med träningen igen innan nästa omgång kommer. Just nu känns det som om någon har klubbat till mig i huvudet med en stor hammare. Hade tänkt träffa lite vänner i morgon, men dels så mår jag inte helt 100 och sedan så är jag hundvakt, så får se hur det blir.
 
Inget nytt på USA fronten, men har inte betalat in räkningen än så det är kanske inte så konstigt. Får se om det fungerar att göra det i morgon så den kommer iväg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0