You´re losing your memory now

Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen och jag är riktigt trött just nu, imorgon är dock sista dagen jag behöver gå upp klockan 5.30 så det är bara att köra.
 
Dagen bestod av skola 1st to 4th hour, otroligt chill dag. I 3rd hour choir så gjorde jag klart min brick, glömde dock bort att ta kort på den när den var färdig så ska gå förbi och göra det imorgon. Vi potluck så alla hade med sig mat som vi käkade, och sedan hade mr Moses en grej för oss seniors som jag tror var en tradition. Alla vi seniors fick en kartong för ett pussel, vi fick olika bilder allihop, och sedan delade han ut alla pusselbitarna till the underclassmen så de hade bitar från allas pussel. Sedan fick vi springa runt och leta och försöka hitta bitarna till just vårt pussel, sedan gällde det att snabbaste pussla ihop det. På baksidan hade mr Moses skrivit ett personligt meddelande till oss allihopa, ni kan se mitt på bilden här nedanför. Så sjukt gulligt verkligen, jag kommer verkligen sakna mr Moses!
 
Under 4th hour gjorde jag min US History final, blev klar innan lektionen var slut och fick då sluta (helt seriöst första gången jag har fått gå tidigare från en lektion på hela det här året) så gick ner till cafeterian och satt med dom som hade B lunch ett tag. När the bell sedan ringde för C lunch ville skolan inte att vi seniors skulle stanna så jag hängde med Brennan hem till honom en kort sväng innan vi åkte hem till Marah där även Tyler, Zack och Jill var. Vi käkade och hängde där ett tag, gick över en sväng till Haley (yes vi gick, jag vart riktigt förvånad. Dock klagade amerikanarna en hel del trots att det tog typ fem minuter) och sedan åkte vi tillbaka till skolan vid klockan två för practice. Jag sprang bara en kort sväng med Marah och Jill, riktigt chill.
 
Efter practice åkte jag med Jill för att få naglarna fixade inför prom, hade gärna gjort akryl men dom var verkligen sjukt sega och vi fick vänta riktigt länge innan det var vår tur så blev bara att jag körde fransk manikyr. Blev bra det med! Efteråt käkade vi glass och sedan skjutsade hon mig hem. Var bara hemma en kort sväng innan vi åkte med familjen för att käka ute då vi i princip inte hade någon mat alls hemma, gott var det så kan inte säga att jag klagade. Hem ett tag och tittade då på lite olika håruppsättningar då jag fortfarande inte har bestämt hur jag vill göra mitt hår imorgon och sedan blev jag upphämtad av Brennan och kvällen har spenderats hemma hos honom.
 
Imorgon är det sista dagen på Dakota High School vilket känns riktigt sorgligt... Kan knappt fatta att mitt år är slut, känns som det nyss var tredje september och jag var både nervös och taggad på min första dag i high school. Så otroligt många människor jag har lärt känna genom mina klasser som jag aldrig kommer träffa igen, så sjukt att tänka på och det är riktigt tråkigt verkligen. Men samtidigt ser jag fram emot en månads sommarlov här i USA innan jag återvänder hem till landet lagom igen, glad att jag har så pass mycket tid efter skolan är slut. Imorgon är det även dags för något jag har sett fram emot sedan jag bestämde mig för att åka som utbytesstudent, nämligen prom! Vet inte om jag kommer ha tid att blogga något imorgon då dagen är fullsmockad med hair appointment, getting my makeup done, pictures osv osv men kan i alla fall garantera ett inlägg laddat med bilder i helgen! Ska då även försöka få upp bilderna från skolan samt från Chicago. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 
Orkar inte riktigt översätta men förhoppningsvis ser ni vad det står ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du bestämma själv när du ska åka hem? T.ex om du skulle åkt hem en vecka efter du slutade skolan eller om det ska vara exakt 10 månader, med tanke på att du bokade flygbiljetter själv.. :)

2014-05-30 @ 08:02:51
Postat av: Johanna Kellander

Åhh vad fint av din lärare i choir att göra så!

Svar: Men eller hur, sjukt gulligt verkligen!! :)
Sara Tyngel

2014-05-30 @ 13:14:46
URL: http://johannakellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0