All you gotta do is Dream

Klockan är efter ett och det är väl dags för mig att sova egentligen så jag orkar upp för orientation imorgon. Den håller på från klockan 9.30-5 och jag kan säga att jag är allt annat än taggad. Ska gå till en ny orientation där jag inte känner någon, hoppas på att det kanske kan vara någon från Hawaii där då det var flera som bodde häromkring för är det inte det kommer jag inte känna någon och då kan det bli en seg dag.
 
Ni fick ju uppdatering under 2nd hour idag och sedan flöt resten av dagen på utan att det hände något särskilt. På practice sprang jag ute i regnet med Marah och Kayla, ganska easy run då dom har meet imorgon som jag faktiskt känner att det inte gör så speciellt mycket om jag missar.
 
Åkte hem och slappade ett tag, funderade på att stanna hemma och faktiskt ta tag i engelska projektet men det blev i stället så att Brennan hämtade upp mig. Vi åkte till Speedway och köpte slurpees och sedan hängde vi hemma hos honom, han utklassade mig bland annat totalt på DDR (dansmatta).
 
Nu blir det sängen för min del, orientation och troligtvis häng hemma hos Monica är det som gäller imorgon. Ha en grym lördag vänner, pussar!
 
Bild från vår första orientation med mina svenskar Josefin och PJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0