Söndagens planer

 
Söndag igen då, helgerna går förbi lite väl snabbt alltså! Klockan två ska jag iväg och shoppa med Sarah, vet inte om kanske Rachel eller någon annan joinar oss också. Är verkligen i stort behov av shopping så är taggad! Vi ska till Partridge Creek vilket är en outsidemall, har bara varit där en gång sedan jag kom hit och då shoppade jag inget men det är riktigt fint där faktiskt som ni kan se på bilden ovan, tagen från google.
 
Annars idag måste jag få in en 40min springrunda, städa mitt bombnedslag till rum samt skriva inledningen på en engelskauppsats. Engelskan är helt klart min svåraste klass här borta, min engelskalärare pratar otroligt snabbt plus att det är mycket nya ord och dom skriver inte ens uppsatser på samma sätt som vi gör hemma. För mina klasskompisar kan ni ju tänka er Bettinas lektioner där man sitter som ett frågetecken och inte fattar någonting, det är för det mesta jag under engelskan. Men det blir nog bättre när jag har kommit in i det lite mer!
 
Lite dåligt med kommentarer det senaste tycker jag, hojta till om ni har något särskilt ni vill veta om mitt amerikanska liv så ska jag försöka fixa det!

Kommentarer
Postat av: Ida Björnfot

Det är så himla kul att läsa om ditt liv och ända sen jag hittade din blogg i våras så har jag hoppats att du inte är en av dem som får en sån där mardröms-upplevelse, för du som har jobbat ihop hela avgiften (vilket är sjuuukt imponerande!!) förtjänar verkligen att få ett super år! :D Vill själv åka på utbytesår, mitt största problem är att jag ändrar åsikt om vilket land jag vill till hela tiden ^^ Men nu har jag nog nästan bestämt mig för Argentina med YFU! :) Hoppas verkligen det blir av, kommer också behöva jobba ihop en del av pengarna!

Tack för en jättebra blogg! Kramar, Ida :)

Svar: Åååh TACK, gud vad glad jag blev över din kommentar!! Argentina med YFU låter som ett riktigt bra val, har bara hört positivt från dom som har varit där faktiskt! Lycka till med sparandet, vill man så kan man, det kommer du säkert klara! Stor kram!
Sara Tyngel

2013-09-15 @ 18:57:50
URL: http://fames.se/idabjornfot
Postat av: Emma

Hej, ville bara säga att din blogg är min absoluta favoritblogg!! Jag kommer tyvärr inte iväg själv, men kommer fortsätta läsa din blogg för den är så himla bra!! Hoppas du har och får ett grymt bra år!! :)

Svar: Åååååh TACK, gud vad glad jag blir!! :D
Sara Tyngel

2013-09-16 @ 16:44:05
Postat av: Celina

Hittade din blogg förra veckan, älskar att läsa om ditt liv i USA.
Är YFU ett bra företag att åka med? Har du hört ifall folk har haft problem med deras värdföräldrar eller med YFU?

Tack, älskar dig blogg förresten! Kram Celina.

2013-09-16 @ 20:53:07
Postat av: Elise

Hej Sara! Hoppas du har det grymt!:D Undrar bara om du har haft någon hemlängtan än så länge? I så fall hur har du "tacklat den"? Är du en senior eller junior? Jätte roligt att få följa ditt år, superfin blogg:)

2013-09-16 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0