Heeelg!!

Försöker komma på om det hände något speciellt i skolan idag men inser att det nog tyvärr var ganska dåligt med det. Jobbade på som vanligt i alla klasser och i Yearbook var det food friday vilket innebar donuts som var så stört goda!
 
Efter skolan var det practice som vanligt, idag var det workout som gällde och för att göra det hela lite roligare hade de delat upp oss i två lag. Jag var i det blå laget vilket innebar att jag skulle ha på mig något blått till practice idag, de som var i det andra laget skulle ha på sig något grönt. Det gjorde faktiskt första delen av workouten lite roligare och det fick alla att kämpa lite mer, men den var fortfarande stört jobbig! Vi har ett County Meet nästa helg vilket är vårat än så länge viktigaste meet för säsongen och coacherna har därför kört extra hårt med oss denna veckan plus att de har gett oss helgen off när det gäller meets. Man har riktigt märkt hur de har trappat upp träningen genom att ge oss längre distanser samt svårare workouts men jag gillar det, är riktigt taggad på att se om det ger något resultat till nästa helg!
 
Nu ikväll har jag bara haft movienight med värdfamiljen, hoppas på att morgondagen bjuder på lite mer planer! Ska i alla fall träffa några tjejer vid skolan klockan 11 för träning, sen får vi se hur resten av dagen ser ut.
Kommentarerna bara fortsätter att strömma in, så sjukt kul! Fortsätt så, blir så otroligt mycket roligare att blogga när man får respons. Hoppas ni får en grym helg allihopa!
 
Bild på varsity-tjejerna från tisdagens race. Mycket cross-bilder, jag vet! Ska bli bättre på att fixa annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0