Nattblogg

 
Klockan är tjugo i två på natten (lär vara ännu senare när jag väl har skrivit klart det här) och jag sitter här i min säng med en slurpee i handen. Har spenderat kvällen hemma hos Kaitria tillsammans med henne, Lauren, Monica, Jake och Brennan, riktigt kul kväll! Fram till klockan tio var det dock bara jag, Lauren, Monica och Kaitria och man kan ju säga att jag helt klart märker av ålderskillnaden. I love them men det märks att de är 3 år yngre än mig! Jake och Brennan är bara ett år yngre (dom är seniors, tjejerna är sophmores) så det känns lite roligare att hänga med dom eftersom dom är närmre mig i ålder. Typ alla mina kompisar här är seniors eller sophmores, alltså ett eller tre år yngre i princip. Har varit en hel del drama i laget under kvällen på både twitter och annat håll men jag har försökt hålla mig utanför det och hade trots allt en riktigt skoj kväll! Fick skjuts hem av Brennan och på vägen stannade vi och Jake vid 7eleven för att köpa slurpees, Brennans obsession.
 
Annars idag har jag mest chillat, var i skolan klockan 11 för practice tillsammans med några i laget plus några tidigare studenter som var hemma för thanksgivingbreak, börjar lära känna en del av dom nu så kul att träffa dom! Vi sprang bara 20min men i stället för att köra på the indoortrack så sprang jag, Lauren, Monica, Marah och Katelyn runt i skolan, alltså i alla korridorer osv. Sjukt konstigt men sjukt kul var det!
 
Nej nu slog klockan över till 2 (yes, jag var seg på att skriva det här) och det är dags för mig att sova så jag orkar upp till practice imorgon igen. God morgon Sverige, hoppas ni får en grym dag! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0