Hawaii here I come!

Jag borde väl kanske egentligen inte uppdatera bloggen just nu med tanke på att jag sitter på en engelskalektion men som vanligt fattar jag inte riktigt vad mr Dulac babblar på om så tar och fixar det hemma i stället, har ändå inget speciellt jag ska göra idag mer än att några släktingar kommer över på middag ikväll. 

Fick i alla fall ett mejl idag med bekräftelse på min anmälan till Hawaii och info om hur man bokar flygbiljetter osv. 130 dagar kvar nu, otroligt taggad verkligen! Så stört grymt kommer det bli!

Nej nu ringer klockan snart och jag ska väl kanske gömma undan min mobil innan jag får kvarsittning (hej rebell!), pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0