The privilege of a lifetime is being who you are.

 
Kan inte annat än säga att den här dagen har ägt, av många olika anledningar!
 
- Galet bra väder
- Har grymmaste klassen och har skrattat mig igenom varje lektion
- Livekonsert med estet treorna under lunchen. Bara på PB, bästa skolan!
- Filmerna på medieproduktionen blev grymma, än en gång bästa klassen!
- Fina vänner på balen
- Har nu bara ett skolarbete kvar på hela tvåan
- Gjort klart mitt sista franskaarbete någonsin! Tack till mina kära vänner wikipedia och google translate, hade inte klarat det utan er!
- Har fått grymmaste placeringen hos bästa värdfamiljen
- Jag har världens bästa vänner
 
Nu ska jag se till att slänga upp någon mer studentprofil, sen blir det några serieavsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0