Tar du chansen blir de, ambulansen blir de!

Bilder från min och Lydias mobiler från veckan. Ni får ha överseende med kvalitén, mobilbilder som sagt!
 
Vi började med en bussresa på 8 timmar - vilket ledde till lite halvseriösa bilder på mig och finaste Lydia
 Fikapaus på det vanliga stället - och självklart bjöds det på Fersken
Jag och finaste tjejerna bestämde oss att köra i mustacher första dagen - snyggaste brudarna i backen vart vi!
Vi chillade runt i skogen och i värmestugan
Åkte runt i bästa backarna med bästa folket - Lydia till vänster och Hanna till höger
På kvällarna vart det spex på vandrarhemmet med lekar, dagbok och dagens bell
Vänster - jag är ingen höjdare på skogsåkning, träden fick akta sig! Höger - coola kusinen och fina Evelina
Fina trysil till vänster - delar av bästa Bankerydsgänget till höger
Sista dagen samlades vi nästan hela gänget och körde människoslalom ner för backen
 
Vi var alltså ett gäng på 60 ungdomar födda 00-94 och 15 ledare i alla möjliga åldrar som var iväg nu under lovet. Bodde i Sälen och åkte skidor i Trysil. Rubriken är från en sång vi sjöng i bussen varje dag på väg till backen.
 
Kan sammanfatta dom här dagarna med mycket skratt, bästa folket, go gemenskap, mysiga andakter, grym skidåkning och bara BÄST! Måste säga att Bankeryds två frikyrkoförsamlingar kan ha grymmaste ungdomarna någonsin, så sjukt bra är ni allihop! GILLAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0