The Hobbit: The Desolation of Smaug

Började dagen med practice på skolan, sprang 3 miles med Sarah vilket var otroligt kul då jag inte har sett henne på ett tag nu! Skönt att springa med någon som inte springer distance runs i min racepace också vilket det har varit senaste veckan när jag har sprungit med killarna och folk från college. Nästa vecka kommer Z dock köra ordentligt med mig då jag i januari kommer ha fullt med rehearsals efter skolan fram till runt klockan sex på kvällarna och jag kommer därför inte kunna gå till practice varje dag och dom dagarna jag går kommer jag behöva gå efter rehearsal vilket inte lär bli sådär jättekul när jag kommer vara helt själv där uppe. Så ja, eftersom detta är min sista vecka jag kommer kunna träna varje dag så vill Z att jag kör en riktigt hård vecka, ser inte fram emot att se vad han tänker att jag ska göra.
 
När jag kom hem skulle några i familjen iväg till min moster för att titta på en footballs-match tillsammans med några andra släktningar då dom åker hem idag och imorgon men med gårdagen i minnet så bestämde jag mig för att inte följa med. Halvsov i soffan framför tvn i några timmar innan jag smsade runt till några kompisar och det slutade med att jag och Brennan gick på bio. Och för er som kommer undra nu, nej, det var ingen date!
 
Vi såg hur som helst den andra Hobbit filmen och precis som den första var den otroligt välgjord och till och med jag som inte är något större fantasy-fan tyckte att den var riktigt bra! Lite seg emellanåt men överlag en helt klart sevärd film.
 
Imorgon blir det practice vid klockan 11 igen och sedan får vi se hur resten av dagen ser ut. Första veckan av jullovet är över, en vecka kvar som jag ska se till att njuta av riktigt ordentligt trots hård träning! Hoppas ni har haft en grym helg vänner, pussar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag älskar the hobbit!! Grym blogg btw :)

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Sara Tyngel

2013-12-30 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0