Slappar dag

Fram till klockan nio på kvällen idag har jag bara gått runt och slappat i mjukiskläder och det har varit så fruktansvärt skönt, behövde verkligen det! Har städat på mitt rum och fått undan alla julklappar och annars har jag bara slappat framför tvn eller framför datorn och tv-serier.
 
Vid klockan 5 fick jag i alla fall ett meddelande från Lydia som undrade om jag ville skypea då hela gänget var samlat och det var klart jag ville det! Första gången jag skypeade med Hanna sedan jag åkte så otroligt kul att se henne igen och de andra har jag inte snackat med på ett tag heller. Blev som vanligt kaos när vi försöker snacka, de nio tillsammans skapar kaos och att sedan försöka höra vad folk säger är inte det lättaste. Otroligt kul att se och snacka med alla igen, ni är sjuka hela bunten men jag saknar och älskar er ändå!
 
Smsade med Brennan större delen av kvällen och när vi kom fram till att vi båda var uttråkade drog jag med mig Lauren och sen åkte vi tillsammans med Brennan och köpte Slurpees. Sedan satt vi i hans bil på vår uppfart och snackade i nästan en timme, första gången jag träffade någon utanför familjen på ett tag så det var skoj!
 
När vi kom in hjälpte jag Lauren att sätta upp hennes fatheads på väggen (eller ja, jag tittade på men det är nästan samma sak) vilket faktiskt blev riktigt bra! Fatheads är stora klistermärken kan man säga och hon fick dem föreställande alla medlemmar i One Direction så nu sitter de alla fem på en vägg i hennes rum.
 
Känner att det här inlägget kan ha blivit rörigt då jag tittar på ett avsnitt av One Tree Hill samtidigt plus att klockan är 1 på natten så jag är ganska trött men så blir det! Planer med släkten imorgon igen så jag fick säga nej till att åka med några vänner till Rochester men så fick det bli tyvärr, förhoppningsvis blir väl det andra bra också. Ha en fin dag vänner, pussar!
 
Bild från kvällen jag följde med Marah och hennes vänner i en limousine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0