Christmas Eve


Fyra bilder från julafton här borta i USA. Håller fortfarande på att lära mig min nya kamera då den är betydligt mer komplicerad än min gamla D40 så en del av bilderna är kassa (kvalitén blir dessutom ännu värre när man laddar upp bilderna här), valde därför bara att publicera dessa fyra.
 
Bilder på Lisas sida av släkten i alla fall, mina värdkusiner från Texas samt mostrar och morbröder som bor här i Michigan. Första bilden ser ni vår julgran samt julstrumpor och tvn som var igång på kanalen som spelade julmusik under hela dagen. Jag bara älskar vår julgran, så amerikansk och så sjukt fin!
 
Kändes inte riktigt som julafton då den var så otroligt olik julaftnar (heter det ens så?) som man är med om där hemma men den var mysig i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du vill ha bättre kvalité på bilderna är det ett tips att förminska bildern till den storleken du laddar upp dem i. Annars blir det dålig kvalité för att de förminskas så mycket i själva uppladdningen.
Jag tror det också ska funka att exportera bilderna till png istället för jpg, har dock inte testat det själv :)

Svar: Ändrar redan storleken på bilderna och laddar upp de så dom ska passa webben, ska dock prova att ändra till png så tack för tipset :) Men sen blir det alltid sämre kvalité när man laddar upp på blogg.se tyvärr, sjukt störande!
Sara Tyngel

2013-12-26 @ 16:02:16
Postat av: Vanessa Morgan

Cozy pictures. Very Christmassy atmosphere.

Svar: Thank you :)
Sara Tyngel

2013-12-27 @ 10:40:41
URL: http://vanessa-morgan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0