USA relaterat

Äntligen har jag något USA relaterat att berätta för er! Har haft en lång skoldag och sedan fikat med en fin vän och kom därför nyss hem. Missade därför också när passen släpptes på jobbet och blir så arg på mig själv! Får förhoppningsvis tag på min chef innan alla passen är slut.
 
NU till det USA relaterade!
Fick en fråga för ett tag sen om E1 formuläret, och sa då att YFU kommer kontakta en om man behöver komplettera med det. Har nu blivit kontaktad och ska därför fylla i det formuläret. Alla YFUs papper är döpa efter en bokstav och en siffra, och E1 är det dokument där man fyller i sina betyg. De ska då givetvis vara översatta till det amerikanska betygssystemet, och även om man har det nya systemet som jag har nu på gymnasiet så ska det översättas då bara betygen A B och C är godkänt i det amerikanska, och D, E och F betyder alla att man är underkänd. Ska därför översätta mitt betyg från första året på gymnasiet och tre betyg från högstadiet och sen skicka in dem.
 
Idag var jag även och hämtade ut mitt pass, så nu ska det kopieras och skickas in det med! Så ska försöka fixa allt det i helgen så att jag kan skicka in allt till YFU kontoret, och så att det sen kan skickas vidare till USA!
 

Kommentarer
Postat av: Julia med ett smile på läpparna! (råkade skriva leende förra gången)

Hej!
Okej jag vet att jag har några år kvar innan jag tänker åka (fast att jag inte ens har snackat med mina föräldrar om det och ignorera att jag fick mitt livs dröm om att bli utbytesstudent i USA för typ en vecka sen men OCH att jag är fortfarande osäker om vilket år jag ska åka MEN MEN) men om man har något D i ett ämne så blir jag alltså underkänt och inte kan åka till USA? hörde någonstans att man måste ha godkänt i alla ämnen innan men ens får åka dit..
(ja jag kommenterar ihjäl din blogg och jag får ursäkta men jag behöver mer information! information betyder mer självsäker och mer självsäker betyder att man typ ser mer "vuxnare/mognare" inför sina föräldrar, viket leder till ett snäpp närmare ett ja!)
Herregud vad jag skriver sry.

2014-05-10 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0