Yearbooks

Andra dagen i rad min dator inte vill samarbeta alls och jag hoppas verkligen att den inte har kraschat helt! Så ja det får bli en mobilblogg idag igen, hatar egentligen att blogga från mobilen men vill inte låta bloggen stå tom för jag vet att jag vill kunna gå tillbaka och läsa senare så det är bara att köra. 

Idag så blev vi called out of class för hela dagen för yearbook. Gick ändå till 3rd hour eftersom vi övar inför konserten imorgon men annars så hade jag inga lektioner idag. Under lunch var det dags att dela ut böckerna och vi fick väldigt mycket positiva kommentarer om dom, och jag tycker faktiskt att dom blev riktigt bra! Sjukt kul minne att ha och kolla tillbaka på! 

När luncherna var klara bjöd ms Wagner på pizza och sedan chillade vi mest efter att allt var undanplockat då ingen av oss kände för att gå till lektionerna. Jag hade inte betalat ms Wagner för min yearbook än utan tänkte göra det imorgon men hon sa till mig idag att hon betalade min bok för mig som tack för allt extra jobb jag har lagt ner, blev så sjukt glad verkligen! Ms Wagner är helt klart en av dom bästa lärarna jag har haft och kommer sakna henne lika mycket som några av mina vänner här.

Efter skolan blev det dress rehearsal igen fram till klockan 6, alla grät under delen som var för oss seniors och lär bli ännu värre när vi kör på riktigt imorgon. Har dragit på mig en förkylning så när jag kom hem tog jag en nap samt fixade lite läxor och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag känner mig pigg inför imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar! 

Stor ballonggrej som vi hade i cafeterian för att visa vägen till rummet där vi delade ut alla yearbooks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0