Track Meet

Då jag är alldeles för trött för att vänta på att min dator ska börja fungera så kör vi på en mobilblogg innan det blir sängen för min del. Är något fel på min dator så skärmen flimrar typ, den brukar funka ett tag och sen börjar det och då tar det ett tag innan den börjar fungera igen. 

Meet var det hur som helst som gällde idag, och det var ett riktigt lyckat sådant faktiskt! Vi var borta mot Grosse Pointe North och coacherna förväntade sig att det skulle bli väldigt jämt, vilket det också blev men både tjejerna och killarna vann! Tror att det var med 2 poäng eller något sånt för killarna, riktigt jämt med andra ord.

Jag körde 1600m, 300m hurdles och 4x400m och det gick riktigt bra för mig idag! Nytt PR i 1600m med 13 sekunder och min nya tid där är 6.07.5, riktigt glad över det verkligen! I hurdles hade jag inga förväntningar alls och i mitt heath var det bara jag, Tavhya och Katelyn och vi är helt nya på hurdles alla tre så vi bestämde oss för att bara köra på skoj. Jag var dessutom fortfarande helt slut efter min mile så orkade ute riktigt ta i. Var dock inte långsammast i laget så det är väl alltid något! I 4x400 kör vi aldrig särskilt seriöst då vi alltid har en massa lag med och vi blir ihopsatta med helt random människor så har ingen aning om vad min tid var men tror inte den var sådär jättebra. 

Nu ska jag ta och sova, är verkligen helt död. Imorgon är det skola och practice som gäller som vanligt, sen får vi se om det händer något annat. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0