So she ran away in her sleep

Det faktum att jag inte behöver gå till skolan imorgon känns så otroligt skönt, blir extra tid att ladda upp för mina sista dagar i High School som i princip bara kommer bestå av finals. 
 
Idag har det varit ca 28 grader ute och så stööört skönt väder verkligen! Släkten var här på Memorial Day party/födelsedagskalas för Lauren och vi hade barbecue ute, premiäranvände poolen och hade det gött i solen (cheesy rime lol). Vattnet var verkligen asskönt och jag passade på att försöka få bort tanlines inför prom som är på fredag, fick en del färg så nu är dom i alla fall inte lika hemska. 
 
Släkten gick hem vid runt 8 och en halvtimme senare kom Monica, Marah, Brennan, Jill och Cameron hit och då blev det mer badande innan vi var tvungna att gå in för att ta skydd från alla myggor. Mina ben hann bli sönderbitna innan vi gick in och det kliar som bara den. Så i stället för att bli uppätna av mygg så gick vi ner i källaren och tittade på en skräckfilm, hatar skräckfilmer men den vi såg var riktigt dålig så då var det okej ändå. 
 
Nu är klockan två på natten så jag ska ta och sova, imorgon blir det först practice och sedan får vi se hur resten av dagen ser ut. Hoppas ni har haft en bra helg vänner, pussar!
 
Bild från our Patriotic Sequence som var the final av Act 1 på vår choir concert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0