Last full week of High School

Söndag igen och det är dags att ladda inför en ny skolvecka, som faktiskt är den sista helveckan i High School för min del. Vi har tre veckor kvar men på grund av memorial weekend, senior skip day och final exams så är nästa vecka den sista hela veckan jag har på Dakota High School. Så sjukt konstigt verkligen, känns som det nyss var 3 september och jag satt i Katelyns bil och taggade min första skoldag!
 
Idag har det i alla fall varit Mothers Day här i USA och det firades i morse med att hela släkten kom över på brunch. Så sjukt mycket mat och det var så stört gott, frukost är helt klart mitt favoritmål på dagen! När alla hade åkt hem satte jag mig ute i solen ett tag med lite plugg, var ca 22 grader här idag så passade på att försöka få bort lite tanlines, running ger inte dom snyggaste tanlines kan man ju säga.
 
Åkte sedan till Orange Leaf tillsammans med Marah, still in love with that place! Kände mig otroligt amerikansk som gick ut i löparshorts, t-shirt och en messy bun, hade jag aldrig gjort hemma i Sverige. Men här har en del till och med löparshorts i skolan, vilket jag personligen tycker är stört konstigt men det är ganska vanligt nu när det börjar bli varmt. Blev avlämnad här hemma och har efter det ägnat kvällen åt plugg, serietittande och städning av rummet. Ganska typiskt söndagsfix med andra ord!
 
Nu ska jag ta och sova och tagga nästa vecka, har fullt upp varje dag i princip vilket är skoj! Hoppas ni har haft en bra helg vänner, pussar!
 
Helt sjukt att mitt år på Dakota snart är över, tiden har gått så otroligt fort!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad längtar du mest till här hemma, förutom familj och vänner? :D

2014-05-12 @ 08:48:59
URL: http://nathalieamanda.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0