Last Choir Concert

Både jag och Hunter rödgråtna at Leo´s efter konserten - Me and Ally som också var min flower giver
Canada, Me and Amanda - Me and Canada
Me and Traci - Gino and Me
Me and Amanda - Me and Brittany
 
Så har vi haft vår sista choir concert och man kan väl säga att det var minst sagt emotional. Mitt solo under Stronger gick bra, Titanic medleyt var riktigt mäktigt och det var så otroligt kul att stå på scenen en sista gång! När det sedan var dags för senior stuff så lyckades jag hålla mig från tårar under vår senior sång som var For Good from Wicked, men när vi sedan tittade på bildspelet Montana hade satt ihop samt sjöng vår graduation song så bröt vi ihop allihopa. Bildspelet bestod först av bäbisbilder samt en nuvarande bild på alla seniors och sedan var det en massa bilder från olika choir grejer och musikalen osv som vi alla hade skickat in. När det sedan var dags att ta emot blomman från Ally så kunde jag knappt sjunga längre, vi var i tårar allihopa. Efter det sjöng vi Nana Goodbye och vi fick då alla springa ut på scenen när vårt namn blev uppropat och ge en sista bow till publiken, kändes som i sista scenen i High School Musical ni vet, sjukt coolt! 
 
Vi fick våra cap and gowns under 3rd hour idag och mina vänner i choir skrattade åt mig när dom såg hur excited jag blev. För dom är det ju inte sådär jättestor grej men för mig är cap and gowns så sjukt mycket film och det var samma sak när jag såg en gul skolbuss för första gången, det känns bara så sjukt coolt och overkligt! Ni får ju se hur den ser ut på bilderna här ovan, nästa gång jag får ta på mig den är på graduation 8 juni och jag är otroligt taggad!
 
Efter konserten åkte vi för after glow på Coney Island precis som vanligt, riktigt härligt att hänga med alla där en sista gång. Kom hem strax efter elva och nu är klockan över tolv och jag måste fixa det sista på min presentation i engelska imorgon. Eller så fixar jag kanske det i 2nd hour... Imorgon har vi även vårt County Meet och tack vare det slipper vi 6th hour då bussen går redan vid 1.30. Jag kvalade egentligen aldrig men Z anmälde mig under en fake tid så det ser ut som jag har sprungit under 2.42, vet att jag kan göra det så förhoppningsvis kanske jag kan klara den gränsen imorgon. Hoppas bara på att jag inte kommer sist men Z sa att det är fler som har fakeat sina tider så förhoppningsvis kommer jag väl inte vara långsammast i alla fall! Lär bli en lång dag i alla fall och jag är helt slut just nu och har ont i huvudet på grund av allt gråtande så ska försöka få klart engelskan så jag kan gå och lägga mig. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0