Hurdles and School Board Meeting

Var ett tag sen vi körde på selfies så tyckte det var dags för det!
 
Vanlig dag med skola och practice där inget speciellt hände, alla lärare börjar prata om finals nu och för oss seniors är det bara 18 skoldagar kvar vilket känns helt stört! På practice sprang jag en kort sväng med Katelyn innan jag körde lite häck, Z skrev nämligen upp mig på 300m häck imorgon och jag har inte kört häck sen jag sprang 60m häck i typ femman så det kan gå lite hur som helst! Är ganska taggad i alla fall, typ första gången någonsin jag är excited för ett meet men är väl för att jag inte har några förväntningar som helst på mig utan det är bara att köra. Meetet är borta mot Gross Pointe North och jag kommer antagligen att köra två andra event också men just nu har jag ingen aning om vad det kommer vara utan det får jag se imorgon. Dom delade ut medaljer från lördagens meet innan practice idag och jag fick faktiskt medalj i båda mina event, i vårt DMR kom vi 5:a och i vår mile kom vi 6:a, dom räknade ihop våra tider och på så sätt fick dom fram placeringarna.
 
Efter practice var det bara hem, käka, duscha och ta en kort nap innan jag var tvungen att åka på school board meeting tillsammans med YFUarna på Chippewa Valley. Vår area rep och field director var också där, YFU har nämligen någon ny grej att dom vill att vi studenter ska tacka skolorna för att de tar emot oss då det är något dom gör frivilligt och de har alltså möjligheten att säga nej när YFU frågar om dom vill ta emot en student. Så jag och fyra studenter från Chippewa gick på mötet och typ presenterade oss, berättade lite vad vi hade upplevt under vår tid på skolorna och sen tackade för att dom tog emot oss och gav oss den här möjligheten.
 
När jag kom hem och äntligen fick datorn att fungera (alltså jag lovar att den kommer krascha när som helst, hoppas bara den håller tills jag kommer hem) så blev det essay skrivande för hela slanten då vårt rough draft är due tomorrow. Har lektionen imorgon också och då detta inte är det vi lämnar in i slutet så kände jag mest att den fick bli som den blev ikväll, den typen av essay vi skriver nu är verkligen svår.
 
Nu ska jag sova så jag är utvilad på vårt meet imorgon, hoppas ni har haft en bra dag vänner. Pussar!

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag ska på en amerikans collegefest, hur sminkar man sig eller rättare sagt, sminkar sig amerikanska collegetjejer på något speciellt sätt?
KRAM

Svar: Kör bara på din vanliga festsminkning, är ingen skillnad på amerikanska collegetjejer och vilken tjej som helst hemma i Sverige. Kram!
Sara Tyngel

2014-05-06 @ 20:23:59
URL: http://feliciathiel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0