Godzilla

Datorn vägrar samarbeta igen så vi kör på en mobilblogg då jag är riktigt trött och orkar inte vänta på att den ska sluta krångliga. 

Dagen har bestått av skola, rehearsal med choir och sedan bio med Brennan. Gjorde inget speciellt i skolan mer än att jag hade ett us history prov i 4th hour, hur det gick är dock oklart då jag inte hade pluggat alls! Rehearsal var för choir då vi har vår sista konsert på onsdag, otroligt taggad faktiskt då vi har en del musik som är riktigt rolig att göra! Dessutom får vi våra cap and gowns imorgon då vi ska använda dom i konserten när det är dags för oss senior att sjunga vår låt och jag är verkligen stört taggad! Resten av skolan får inte sina förräns 3 juni så vi får våra föra alla andra.

Blev upphämtad av Brennan när rehearsal var slut och det blev ett spontanbiobesök, återigen så älskar jag vad billigt det är att gå på bio här! Var snäll och låt honom bestämma filmen och då blev det Godzilla, inte bästa filmen jag har sett kan jag ju säga men helt kass var den väl inte. 

Har varit hemifrån mellan klockan halv 7 och klockan 10 idag och är jag helt slut så nu blir det sängen för min del. Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0