Almost Track Meet

Bildbrist såååå några grymma track tjejer på team dinner at American Pie
 
Hela dagen i skolan har det varit ca 28 grader och humid ute, vi hade fire drill during 5th hour och det var så stört varmt ute att vi alla började svettas som idioter den korta stunden vi var ute. Vädret visade regn och åska senare på dagen och vi hoppades allihop att meetet skulle bli inställt så vi slapp springa!
 
Själva skoldagen bjöd annars inte på något speciellt, målade skissen till min brick i choir som är min final i den klassen, tror den kommer bli riktigt bra faktiskt. Alla seniors får en egen brick på väggen som de får dekorera som de vill, kul grej verkligen! Sedan under 3rd hour fick vi reda på solon inför vår spring concert och jag fick ett solo i Stronger, blev verkligen sjukt glad!
 
När det ringde ut efter 6th hour så såg det fortfarande ut som om meetet skulle bli av så vi bytte om och gick ut och väntade på bussarna som var typ en halvtimme sena. Vi åkte igenom en ordentlig regnskur och trots att solen sken när vi kom fram till Grosse Pointe South så var det mörka moln runtomkring så vi fortsatte hoppas på att det skulle bli inställt. Idag var visserligen min enda chans att kvalificera mig för counties men då det var så otroligt humid ute hade jag antagligen inte gjort särskilt bra ifrån mig i alla fall så då skippar jag helst att springa. Vi kom i princip bara dit och packade ut våra grejer och sedan började det åska, så det var bara att ta alla grejer och springa in i gympasalen och vänta på att det skulle gå över. Varje gång det blixtrar så skjuter dom upp allt 20min och jag tror vi satt där inne i över en timme innan dom äntligen beslutade sig för att ställa in meetet. Det var då bara att samla ihop alla grejer igen och ge sig ut till bussarna och åka hem, och sen sprang vi 20min när vi kom tillbaka till Dakota i stället då solen hade kommit fram igen.
 
Imorgon blir det i alla fall meet, kommer regna men det ska inte bli lika varmt och inte heller någon åska så det lär inte bli inställt. Det är ett meet för oss som inte ska springa regionals på fredag och jag ska springa ett DMR samt Varsity 4x400m, inte alltför farligt alltså.
 
Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen så jag orkar med skola och meet imorgon, hoppas ni har haft en bra dag vänner. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0