Yearbookfix + Orange Leaf

Bra dag och crappig kväll, livet som utbytesstudent går verkligen upp och ner och det kan vända på en dag. Har börjat vänja mig vid det nu men det gör det inte direkt lättare.
 
I skolan idag har jag i alla fall gjort yearbookstuff i fem av sex klasser i princip. Under 3rd hour choir fick vi reda på våra poäng från districts vilket ledde till ett Excellent, bara tre poäng från en Superior. Det räcker till att kvalificera till states så dit ska vi i slutet av april! Annars käkade vi bara donuts i den klassen och jag fotade lite bilder till yearbook. Stannade sedan kvar i början av 4th hour för att ta bilder på mixed varsity innan jag gick vidare till US History som i princip var lika segt som vanligt.
 
Käkade lunch och sedan hade ms Wagner kallat ut mig (called me out, finns det någon bra översättning på det?) under 5th hour så jag och Eddie kunde gå runt och ta bilder till vår academic page hela den timmen. Fick bilder på alla klasser vi har på det uppslaget så nu ska vi bara göra klart sidan och sedan är allt jag behöver göra med boken klart, har dock lovat ms Wagner att hjälpa till med editing då hon behöver extra hjälp med det för att få boken klart i tid. Förde över bilderna till yearbookavenue och sådär och kom därför lite sent till 6th hour men det gjorde inte så mycket för min del, älskade den klassen förra semestern men nu är den inte lika rolig längre.
 
Efter skolan var jag tvungen att gå till the media center och ta igen ett US History test som jag missade i tisdags och därefter gick jag till practice, sprang dock inte då Z tyckte att jag skulle ta en dag off när han hörde hur jag lät och hostade. Chillade därför mest omkring och snackade med folk samt pratade prom och promdresses med Jill och Katelyn fram tills att Haley kom och hämtade upp mig och vi åkte till Orange Leaf. Var längesen vi hängde så vi hade massa att snacka om och ta igen så det var riktigt kul! Fick skjuts hem av henne och sedan har jag mest slappat samt pluggat lite resten av kvällen.
 
Imorgon är det äntligen dags för fredag och sedan är det tack och lov helg, har en del planer så tror det kommer bli riktigt bra! Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 
Publicerade en tbt på mig och Al från Guys and Dolls på instagram, miss it so much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0