Sunday Funday

Har mått betydligt bättre idag även om jag har känt av förkylningen så har faktiskt kunnat göra saker idag i stället för att bara ligga hemma, otroligt skönt!
 
Började med att gå på practice, sprang bara 1 mile men var skönt att röra på mig lite. Imorgon börjar track season på riktigt och då kommer det gå från att bara vara de seriösaste xc löparna till att vara ett treack team på 200pers. Lite skillnad där alltså! Pratade med coach Z idag om ifall jag ska träna med mid distance eller distance löparna, vill ju helt ha Z som coach men samtidigt kör typ alla mina vänner från xc distance. Då jag dock antagligen kommer göra bäst ifrån mig i mid distance bestämde vi att jag kommer träna mest med mid distance och sedan göra en del saker med dom som kör distance och det känns bra. Jill, Marah, Katelyn och några andra kommer köra mid distance så har kompisar där också så tror det blir bra.
 
Precis när jag hade kommit hem från practice smsade Katelyn mig och frågade om jag ville följa med och sola så blev upphämtad av henne några minuter senare. Åkte och solade och när jag kom hem slappade jag mest större delen av eftermiddagen, såg på film med min värdmamma och fixade lite yearbook saker som måste vara klart till nästa vecka. Vi har en och en halv vecka på oss att göra klart boken, kan säga att vi inte är i närheten av färdiga just nu så kommer bli sjukt stressigt i den klassen de närmsta dagarna.
 
Senare nu på kvällen blev jag upphämtad av Marah, vi åkte till Orange Leaf för frozen yoghurt (love) och sedan blev det ett stopp på meijers också då jag hade lite grejer jag behövde köpa. Imorgon är det dags för en helvecka i skolan igen så tänkte ta och sova ganska snart så jag är hyffsat pigg för skola och vår första track practice. Hoppas ni har haft en bra helg vänner, pussar!
 
Vid starten före mitt första xc meet, känns som evigheter sedan och nu är det redan dags för track

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0