Snowday #8

Kan säga att jag blev riktigt förvånad när min värdpappa väckte mig i morse genom att knacka på dörren och säga att skolan var inställd. Haha trodde honom nästan först inte utan gick in på skolans hemsida och där stog det, inställd skola onsdag 12 mars. Detta innebär att vi nu har haft 8 snowdays vilket är två för mycket och de lär lägga på dagar i slutet av året, inget jag är speciellt taggad på kan jag ju säga.
 
När jag väl kom upp ur sängen några timmar senare så var det i alla fall helt vitt ute och det snöade ända fram till runt klockan fyra på eftermiddagen, typiskt när snön äntligen började smälta. Har sett bilder på instagram och twitter under dagen om hur folk hemma njuter i solen och mormor skickade bilder på blåsippor, kan erkänna att jag blev avundsjuk för hade hellre haft vår än det här. Men ska ju till Hawaii om 10(!!!!) dagar så kan väl inte klaga!
 
Har hur som helst bara ägnat dagen åt att slappa, practice var inställd och de flesta fick inte ge sig ut med bilarna i det här vädret så har sett på film, läst samt pluggat lite. Ordentlig slappardag med andra ord! Imorgon blir det i alla fall skola igen, ska göra ett prov efter skolan som jag missade igår och jag får se om jag har tid att gå till practice efter eller hur lång tid det tar. Har ju redan missat två dagar den här veckan så borde väl springa egentligen men med den här hostan jag har dragit på mig känner jag att det inte gör så mycket. Min värdmamma fixade hostmedicin till mig innan idag så förhoppningsvis så ska det göra så jag inte ligger och hostar i två timmar innan jag somnar likt tidigare i veckan.
 
Nej nu ska jag försöka sova och tagga skola imorgon, ha det fint hemma i vårvädret vänner! Pussar!
 
Haha so much love to this picture <3 Kanske dags att damma av kameran och fixa lite nya bilder snart....

Kommentarer
Postat av: lebanezzas

Jättefin blogg! Kommer fortsätta följa ;)

Svar: Åh gud vad glad jag blir, tack så mycket! :)
Sara Tyngel

2014-03-14 @ 01:34:33
URL: http://lebanezzas.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0