Nothing is going to bring us down

 
Tar en liten bloggpaus nu i pluggandet som jag var smart nog att börja med när jag kom hem vid klockan 10 efter att ha haft hela helgen på mig att göra det. Vara smart när det gäller plugg är inte riktigt min grej alltså.
 
Gårdagen slutade faktiskt med att jag var hemma hela kvällen vilket inte har hänt på en helg sedan jag vet inte hur länge. Var så otroligt trött verkligen så det var faktiskt ganska skönt, tittade på en film med min värdmamma och låg sedan i min säng och läste samt tittade på Pitch Perfect. Var utan anledning väldigt trött så var ganska skönt att bara gå hemma i mjukiskläder och slappa hela kvällen.
 
Idag blev det practice som vanligt vid 11, kom hem och tog en nap samt gjorde i princip ingenting fram tills Josefin kom över vid runt klockan halv fem för att kolla på the red carpet från Oscars galan. Så otroligt många fina klänningar, åh blev bara ännu mer taggad på prom när jag såg det!
 
Josefin gick hem vid strax efter sju och jag blev då upphämtad av Brennan då vi skulle på bio och se Pompeii. Haha det är bara den 2 mars och jag har redan varit på bio så stört många gånger det här året, love it! Filmen var helt okej i alla fall, den var inte grym men helt klart sevärd. Det enda sura med att vi gick på bio var att jag missade själva Oscarsgalan vilket jag från twitter har förstått var riktigt grym, men jag och Brennan hade skoj så får helt enkelt försöka se delar av galan i efterhand i stället. Hade ju kunnat kolla när jag kom hem men har ju fortfarande en del plugg att göra, fattar det dock inte så får nog be Jake om hjälp under lunchen imorgon.
 
Ser otroligt mycket fram emot nästa vecka då måndagen är vår enda heldag i skolan, så sjukt gött verkligen! Tisdag är freshmen och seniors lediga då juniors tar ACT och sophomores gör något annat viktigt prov. Onsdag och torsdag är också prov för juniors så då börjar vi andra inte skolan förräns vid 11 och fredag är sedan en halvdag för hela skolan. Med andra ord kommer den här veckan antagligen gå ganska fort vilket jag inte klagar över.
 
Nej nu ska jag försöka att i alla fall göra lite till på engelska läxan och sedan blir det sängen för min del, hoppas ni har haft en bra helg vänner. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0