Mobilblogg

God morgon Sverige! Här är klockan efter 12 och jag befinner mig hemma hos Sarah, då vi ju är lediga från skolan imorgon och vi inte har umgåtts på länge bestämde vi oss för att ha sleepover. 

Idag hade vi alltså vår enda heldag för den här veckan vilket var otroligt skönt. Skolan gick snabbt utan att något spännande hände, är ju bara vardag med lektioner där så det rullar på som vanligt. Efter skolan så hade vi dress rehearsal med choir inför vår concert imorgon, själva övningen vad ju inte speciellt kul men det roliga var att träffa folk ifrån musikal castet som är med i dom andra körerna. En del av dom har jag inte sett sen all nightern i princip så det var otroligt kul! 

Fick skjuts hem av Amanda och passade på att duscha och ta en nap innan jag åkte hem till Sarah. Vi har bara haft en chill tjejkväll med film och snack, mysigt! Imorgon ska vi först äta frukost med några från laget och sedan blir det practice på skolan. Kvällen bjuder sedan på concert och där har ni nog i princip hela min dag, kommer nog inte få in så mycket annat. Hoppas ni får en bra dag vänner, pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0