Love is where your heart is.

Kör på en nattblogg samtidigt som jag kollar på ett avsnitt av One Tree Hill, har börjat göra det på kvällarna när jag kommer hem.
 
Dagen började som vanligt med practice uppe vid skolan, trodde det skulle vara mer folk nu när track har börjat men det var i princip samma grupp som har gått hela vintern, alltså bara xc folk. Sprang bara en kort sväng in the hallways med Jill och Tyler, Z vill att jag ska ta det lugnt tills jag känner mig helt frisk. Segt att må såhär nu när säsongen väl har börjat men skönt att det är nu i början innan alla meets börjar och sådär. Efter var som sagt tanken att jag skulle ha gått med Kaitlyn och kollat på promdresses men hennes bil krånglade så vi får ta det efter skolan någon dag i veckan i stället.
 
Blev alltså till att göra nya planer och det slutade med att jag och Allison från musikalen och choir gick på bio, första gången jag hängde med henne faktiskt så det var skoj! Vi såg filmen Non-Stop och den var faktiskt riktigt bra, inte bästa filmen att se en vecka innan man sätter sig på ett plan till Hawaii dock haha! Helt sjukt att det bara är en vecka kvar, så stört taggad verkligen!! När jag kom hem runt klockan nio så var Lauren hos Monica tillsammans med Jill och Kaitria och när Brennan åkte dit vid halv tio hämtade han upp mig på vägen. Bra lördag helt enkelt!
 
Imorgon blir det practice och sedan ska jag och Lisa åka till the mall för att shoppa, behöver köpa en hel del grejer inför Hawaii och är väl kanske dags att göra det nu när det bara är en vecka kvar. Hoppas ni hade en bra lördag vänner, pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0