I will run into your arms.

Hade tänkt vara värsta effektiv efter skolan idag och få en massa gjort men la mig i sängen och sov i två timmar i stället, så det brukar bli när jag egentligen har en massa att göra.
 
Skolan idag var i alla fall helt okej, avslutade ett projekt i photo som förhoppningsvis gör att jag får upp betyget till ett C i alla fall så YFU blir nöjda. De andra klasserna flöt på smidigt, gjort lite editing i yearbook, övade sånger inför states i choir, hade presentation om the Civil War i US history, gjorde ett planning sheet inför en essay som jag måste få klart till fredag i English och sedan blev jag called out av ms Wagner i 6th hour för att ta bilder och fixa lite yearbooksaker.
 
På practice hade vi idag tidtagning på 400m för oss mid-distance löpare. Jag har aldrig sprungit en all out 400m tidigare utan bara gjort workouts och då springer vi ju betydligt långsammare eftersom vi gör fler så hade ingen aning om vilken pace jag skulle vara i. Gick helt okej faktiskt för att vara första gången, vi sprang dessutom inne vilket är långsammare än ute på grund av alla kurvor man måste göra, uppe blir det ju två och ett halvt varv i stället för bara ett helt som man kör ute. Jag är dock ingen sprinter och kommer inte köra 400m under säsongen, är alldeles för långsam och att sprinta 400m är inte min grej. Ska dock bli kul att se hur mycket jag utvecklas under säsongen när det gäller framför allt 800m och 1600m vilket är det jag kommer köra mest, men även 400m som jag säkert kommer köra någon gång.
 
När jag kom hem har jag som sagt mest slappat men fick även lite läxor och sådär gjort samt att jag såg det nya PLL avsnittet vilket var så stört bra! Ser verkligen fram emot nästa säsong som tack och lov kommer redan i juni! Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen som bjuder på skola, practice, plugg och en biopremiär. Jag och Robert ska se Divergent och jag är taggad! Hoppas ni har haft en bra dag vänner, pussar!
 
En fotouppgift jag gjorde nu i eftermiddags, vi skulle göra en solarisation på en digital bild (samt ett film foto men det gör jag i skolan) och jag gjorde då en bild på Big Ben från London 2011. Hoppas på att komma dit snart igen, typ till hösten *hint hint mamma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0