I'm back people!

Me and my American flag som mina vänner har signat
 
Är nu hemma från några grymma dagar i New York tillsammans med familjen! Gjort allt typiskt turistigt såsom att se Statue of Liberty, åka upp i Empire State Building, gå runt i Central Park, besöka Chinatown och massa annat. Har en massa bilder men får se om jag tar tid till att redigera dom nu eller om ni kanske får ett inlägg med bilder när jag är tillbaka på svensk mark igen. 
 
Kom hem från flygplatsen vid halv 9 och har bara slappat framför tvn med mina värdföräldrar hela kvällen och laddat upp inför mina sista dagar här i staterna. Helt sjukt att det bara är tre heldagar kvar nu, känns verkligen så stört! Vart tog mitt år vägen liksom?? Även om de kommande dagarna kommer bli otroligt jobbiga och att säga hejdå till vännerna, Brennan och familjen kommer bli så stört jobbigt så jag vill inte ens tänka på det så ser jag faktiskt fram emot att komma hem till mina fina svenska vänner igen och allt som har med svensk sommar att göra. 
 
Kommer i alla fall ha ganska fullt upp på dagarna plus att jag ska få in packning och annat men ska fortfarande försöka hålla uppe uppdateringen till slutet. Är ganska stolt över att jag har lyckats blogga så pass mycket under året, är väldigt kul att kunna gå tillbaka och läsa vad jag själv har skrivit. Nu ska jag städa mitt rum då städerskan kommer imorgon och sedan blir det sängen då jag ska upp för practice imorgon. Hoppas ni har haft en bra helg vänner, pussar!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Bästa presenten någonsin att få en signerad flagga, eller hur? Jag började gråta när jag fick min, awkward :P Men den är i alla fall typ min nya snuttefilt!

Vi måste ses i sommar. Få ihop en härlig återseende träff med alla utbytisar!
Kram!

2014-06-25 @ 12:15:45
URL: http://upforanything.blogg.se
Postat av: Ella

Har du jobbat när du var i USA också såsom du gjorde på McD eller hade du tillräckligt mycket pengar från början ?

2014-06-25 @ 21:16:06
URL: http://byellaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0