I wanna kiss you like Prince

Med inte särskilt många dagar kvar i Macomb så kommer bloggen som ni säkert förstår inte vara största prioritet men ska ändå försöka blogga så mycket jag hinner då jag ju vill minnas mina sista veckor här också.
 
Måndagen gick jag först till Orange Leaf med Ally och köpte frozen youghurt och blev senare hämtad av Brennan och spenderade resten av dagen och kvällen hemma hos honom. Igår gick jag till practice för första gången på typ en och en halv vecka och trots att det bara var andra dagen av riktig träning (dom har pre cross country season nu) så körde vi en workout och jag kände väl mest för att dö. Men jag tog mig igenom den och kan nu dagen efter säga att jag är riktigt sore. Kul med practice igen dock, träffa alla jag inte har sett sedan skolan slutade samt få träffa coach Z igen. 
 
Efter practice åkte jag hem och sedan åkte jag och Lauren lite senare till target då jag behövde köpa lite smink och annat. Kom hem och började smått på några brev som jag tänkte skriva till några av mina närmsta vänner här. Var dock otroligt jobbigt att göra så kom inte sådär jättelångt. Vid klockan 6 var det dags för track and field banquet på skolan, bestod väl i princip av mat och en massa awards och grejer. Satt med Kaitria, Lauren, Monica, Tyler, Zack, Marah, Jill, Katelyn och Robert och vi hade riktigt kul i alla fall även om det var ganska segt. 
 
Efter the banquet så åkte alla underclassmen hem då dom ju hade sin sista dag i skolan idag men jag åkte med Tyler, Marah, Jill och Brennan till Haleys jobb för att hälsa på henne. Vi åkte sedan hem till Marah och dit kom även Zack och senare även Madi och Haley. Vi var ute och äventyrade lite och jag kom inte hem förräns vid klockan två, riktigt kul verkligen och jag inser mer och mer hur mycket jag kommer sakna alla här! 
 
Idag blev det återigen practice som jag precis kom hem ifrån, verkar som jag ska åka och se TFIOS igen om en timme tillsammans med Jill, Monica, Kaitria, Lauren och Robert och senare ska vi troligtvis hänga med hela gänget tror jag. Hoppas ni har en bra dag vänner, pussar!

Bild från gårdagens nattliga äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0