Grad party #4 and #5

Me and Huntaaah at grad party #5

Dagen kan i princip beskrivas med grad partys samt näsblod för det är vad den har bestått av. Avslutade dagen på ett väldigt depressing sätt men tack och lov så är min familj just nu på planet på väg till Detroit och det gör allting så mycket bättre! 
 
Började med practice klockan 10 i morse då jag bara sprang 15 minuter då jag fortfarande är så pass sore att det gör ont att springa, börjar kännas lite bättre nu i alla fall. Därefter blev det hem och duscha och allting innan vi åkte hem till Jake för grad party. Käkade god mat och spelade frisbee, vilket också var det som ledde till mitt näsblod. Kassie (som jag för övrigt träffade för första gången idag vilket gjorde att hon mådde riktigt dåligt över det som hände lol) skulle kasta frisbeen när vi stog i en ring och bara kastade fram och tillbaka och på något sätt lyckades hon träffa mig med knuten hand rakt på näsan efter att ha kastat iväg den. Gjorde stört ont och har haft ont i både näsan och huvudet hela dagen men fick mitt första näsblod så nu kan jag ju bocka av det från listan över saker att uppleva. Stoppade näsblödningen och sedan blev det frisbeematch som mitt lag förlorade ganska stort. 
 
Åkte hem till Monica en kort sväng innan jag blev upphämtad av Sarah och vi åkte till Ashley för grad party #5. Var inte där så länge då det var fruktansvärt kallt då det låg precis bredvid sjön samt att mitt huvud gjorde fruktansvärt ont men var där i några timmar i alla fall och hade riktigt kul tillsammans med fina vänner från choir. Tog massa fina bilder i ett photobooth och käkade ännu mera mat. 
 
Imorgon blir det practice, därefter farsdagsfirande hemma hos min aunt och sedan får jag äntligen träffa min familj igen efter 313 dagar! Alltså ni anar inte vad taggad jag är! Men nu blir det sängen så jag orkar med morgondagen, pussar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! :)

2014-06-15 @ 12:39:17
Postat av: Emma

Hej! Kan man jämföra senior-året med trean på gymnasiumet i Sverige? Är de som är seniors i samma ålder som de som går i trean?:)

Svar: Ja det kan man väl göra, senior year är ju det året man tar graduation eller studenten som det heter på svenska. Dom som är seniors i år är födda sent på året 95 eller år 96 så är ungefär samma, dom flesta är 96or dock. Nästa år kommer det vara sent på året 96 samt 97or som är seniors :)
Sara Tyngel

2014-06-15 @ 20:47:25
Postat av: Clara

Hej! Jag åker som utbytesstudent 14/15 med YFU och undrar hur man gör för att ens blogg ska publiceras på deras hemsida? Finns det andra sidor du kan tipsa om för att hitta & sprida utbytesstudents bloggar?

Svar: Tror dom skickade ut något mejl ett tag efter jag kom hit och så fick man svara på frågor för att få sin blogg publicerad (fast dom verkar inte ha fått mina svar verkar det som lol). Jag höll i studentprofilerna på utbytesstudent.se förra året och publicerade några där och då var det ju bland annat min egen, vet att Oskar inte har tid så därför inte han har publicerat några för i år. Annars så vet jag tyvärr inga ställen för just utbytesbloggar! Skriva länk på twitter, instagram och facebook funkar ju alltid :)
Sara Tyngel

2014-06-16 @ 11:31:52
URL: http://americlara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0