Goodbyeparty

Hamnade hemma hos Monica igår tillsammans med Kaitria, Brennan och Jake. Mysig kväll med filmtittande och det slutade med att vi sov över, blev inte mycket sömn innan det blev dags att dra sig upp för practice i morse.
 
Efter practice blev det hem och duscha och sedan ägnades resten av dagen åt att hjälpa Lisa att fixa inför mitt goodbye party som vi hade nu på kvällen. Strålande sol och otroligt varmt fram till en timme innan festen då det i stället blev världens åskoväder och tornado varning, otroligt lyckat då vi hade tänkt vara ute. Vi fick käka inomhus men efter ett tag slutade det regna så vi kunde gå ut och använda poolen. Var väldigt många av mina vänner från både laget och castet som var där så det var otroligt kul! Var även en del släkt och sådär så jag fick chansen att säga hejdå till dom innan jag åker. 
 
Blev inga tårar idag då jag kommer se de flesta av dom mina sista dagar här innan jag åker hem, idag var mer ett party för att hänga med alla vänner samt så att mina föräldrar kunde få en chans att träffa alla. Var lyckat i alla fall och kul att träffa typ Julia från Finland som jag nu inte kommer träffa förräns vi förhoppningsvis får ihop en träff i Stockholm nästa sommar. De flesta av utbytesstudenterna här i området har redan åkt hem, jag är en av de sista som åker när jag lämnar den 28 juni. 
 
Både min mamma och Brennans mom tog mängders med bilder men det var ju inte på min kamera så får se om jag kan få upp dom senare. Imorgon kommer det bli practice, packning samt dinner med familjen och värdfamiljen plus om jag kanske får in något annat också. På fredag åker vi nämligen till New York, såååå taggad! Nu blir det dock sängen för min del, hoppas ni har haft en bra dag vänner. Pussar!
 
Bild från när vi blev Muskrat Classic Champions bara för att jag har bildbrist

Kommentarer
Postat av: Klara Laurell

Tänkte bara ställa the question vi alla undrar över, och fråga om du och den här Brennan bara är vänner?

2014-06-19 @ 22:44:04
URL: http://klarainamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0