Goodbye after Goodbye

Sa att jag skulle blogga mina sista dagar här i USA men det gick visst inte så bra, har verkligen haft fullt upp och kommit hem sent så har inte orkat uppdatera.
 
Onsdagen så var det först practice, gött att vara tillbaka även om jag inte sprang alls i New York så det var ganska tufft. Åkte hem och duschade innan Kaitlyn kom och hämtade upp mig, vi fixade några ärenden på Target och 5Below innan vi åkte till orange leaf, still in love with that place. Efter det åkte vi för att köra gokart innan hon var tvungen att dra till jobbet. 
 
Var hemma i ca två timmar och tog i alla fall upp min resväska även om jag inte direkt fick i något i den, satt dock och stirrade på den i en solid halvtimme utan att få något gjort. Blev sedan upphämtad av Montana då jag skulle ut och äta med henne, Haley och Traci. Vi åkte till Red Robin, hade min sista äkta amerikanska cheeseburgare och det var riktigt gott. Chillade ett tag hemma hos Traci tillsammans med henne och Montana innan vi åkte till the dollarstore och sedan droppade dom av mig här hemma igen. Var hemma en kort sväng och blev sedan upphämtad av Brennan och spenderade kvällen hemma hos honom. Fullt upp den dagen som sagt!
 
Igår var det practice som vanligt på morgonen och sedan åkte jag hem och chillade en sväng innan jag blev upphämtad av Brennan. Spenderade hela dagen tillsammans med honom och vi hade en riktigt bra dag. Idag var det practice igen på morgonen, det var travel day idag vilket innebar att vi åkte till Stony Creek för att springa vilket var betydligt skönare än att springa runt i en varm sub. När vi kom tillbaka till skolan var det dags att säga hejdå till alla i laget vilket var otroligt jobbigt kan jag säga. Har spenderat i princip varje dag tillsammans med de här människorna, efter skolan, under lov, på helgerna. Har det inte varit practice så har vi haft meets eller så har vi bara hängt hemma hos någon. Kommer sakna dom så otroligt mycket och att krama om alla en sista gång var riktigt tufft. Gick ganska bra dock fram tills att jag skulle säga hejdå till coach Z, då bröt jag ihop. Han har hjälpt mig så otroligt mycket under det här året, han trodde på mig redan i början av xc säsongen och visste att jag kunde göra så otroligt mycket mer än vad jag trodde själv. Han fick mig att pressa mig själv till tider jag aldrig trodde att jag skulle kunna få. Han har hjälpt mig när jag har varit homesick och alltid kunnat få mig att le om jag hade en dålig dag. Kommer sakna honom något sjukt!
 
Även om alla goodbyes jag säger är mer ett 'vi ses' så blir det inte lättare. För jag vet inte riktigt när vi kommer ses igen och det är det som gör det så tufft. Jag är i alla fall otroligt tacksam för vad mitt lag har gjort för mig det här året, jag hade inte fått ett lika grymt år om det inte var för dom!
 
Nu blir det packning för hela slanten (ummmm har knappt börjar lol) och sedan blir det ytterligare några till goodbyes idag. Blir nog en grym men sorglig sista heldag här i staterna! 
 
Bild från camp när jag precis hade träffat dom här grymma människorna, kan knappt fatta att det är 10 månader sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0