Pictures Goodbyeparty

Här kommer då äntligen bilderna från mitt goodbyeparty som jag hade den 18juni när min familj var i Macomb. Det är mrs Buckner som har tagit alla bilderna med sin kamera. Enjoy!
 
Min familj and Brennan
Jag och lillebror
Johanna
Brennan
Me and Mom
Brennans storebror Blake och hans flickvän Brianna samt två vänner till dom
Blake, Brianna, Brennan, Me
Mr Buckner and Dad
Me and Hunter
Nästan hela gänget som var där minus alla choir människor som redan hade dragit
Brennan provade kaviar och knäckebröd
Me and Johanna
Me and Brennan
Brennan and Daniel
Mom and mrs Buckner
Brennans sister Sidney, me and their cousin
Me and Julia from Finland
Me and coach Z

Kommentarer
Postat av: Alice

Hur gammal är Brennan? :)

2014-07-01 @ 22:03:37
Postat av: Ida

Hur har du och brennan gjort? Har ni gjort slut eller har ni ett distansförhållande? Vore kul att veta faktiskt.

2014-07-02 @ 08:28:21
Postat av: Jossan

Hej, jag skulle väldigt gärna åka på utbytesår fast vet ärligt inte hur bra jag skulle klara det, blir verkligen extremt "nervös" och obekväm runt vissa nya människor även om jag i de flesta fall brukar försöka vara öppen och trevlig. Hur du något råd till hur jag skulle kunna göra eller liknande?

Svar: Att åka på utbytesår är ju bästa chansen att utmana dig själv och ta tag i det där nervösa! På egen hand i ett nytt land har du ju egentligen inget val utan du måste utanför din comfort zone och göra saker du kanske inte alltid är bekväm med, vilket ju gör att du utvecklas och växer som person. Jag tycker helt klart att du ska åka, det kommer vara det bästa du någonsin har gjort och förhoppningsvis kanske du efter en sådan utmaning inte känner dig lika obekväm med att träffa nya människor vilket ju i så fall blir ett stort plus. Låt inte nervositet hindra dig, alla är nervösa inför nya saker men det är sånt man måste överkomma för att uppleva nya saker i livet. Jag hoppas verkligen du kommer iväg, lycka till!
Sara Tyngel

2015-01-31 @ 01:36:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0